مدرس بازاریابی استاد بازاریابی سخنران بازاریابی معلم بازاریابی تدریس بازاریابی آموزش بازاریابی مدرس بازاریابی استاد بازاریابی سخنران بازاریابی معلم بازاریابی تدریس بازاریابی آموزش بازاریابی

سخنران بازاریابی معلم بازاریابی تدریس بازاریابی آموزش بازاریابی مدرس بازاریابی

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران بازاریابی بهزاد حسین عباسی
مدرس مارکتینگ استاد مارکتینگ تدریس مارکتینگ سخنران مارکتینگ بهزاد حسین عباسی
تدریس بازاریابی تدریس مارکتینگ معلم مارکتینگ معلم بازاریابی
آموزش مارکتینگ آموزش بازارایابی

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس بازاریابی استاد بازاریابی سخنران بازاریابی تدریس بازرایابی

استاد مارکتینگ  مدرس مارکتینگ  سخنران مارکتینگ تدریس مارکتینگ
مدرس مارکتینگ استاد مارکتینگ

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی آموزش بازاریابی

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی آموزش بازاریابی

آموزش مارکتینگ آموزش بازاریابی

آموزش مارکتینگ آموزش بازاریابی

مدرس بازاریابی مدرس مارکتینگ

مدرس بازاریابی مدرس مارکتینگ

مدرس TRIZ استاد TRIZ آموزش TRIZ تدریس TRIZ کلاس TRIZ

  مدرس TRIZ استاد TRIZ  آموزش TRIZ  تدریس TRIZ  کلاس TRIZ 

  مدرس TRIZ   استاد TRIZ    آموزش TRIZ    تدریس TRIZ    کلاس TRIZ 


تئوریTRIZ برگرفته از اول واژگان روسی Teoriya Resheniya Izobrtatelskikh Zadatch است که نخستین بار توسط Altsshuller Genrich در شوروی مطرح وازآن زمان تاکنون توسعه یافته است.در این دوره ضمن آشنایی با مفاهیم خلاقیت و نوآوری،
 تاریخچه و دانشمندان موثر در این متدولوژی(TRIZ)
مدرس برند
موارد زیرنیز مورد بررسی قرارخواهند گرفت

مقدمه ای بر نظریه حل ابتکاری مسئله (TRIZ) 

 پرسشنامه موقعیتهای نوآوری (ISQ)

دوره بهبود سازمانی
 ارتباط ووجه تمایزTRIZ با دیگر تکنیکهای مهندسی و حل مسئله 

 فرآیند حل خلاق و نظام مند مسئله در TRIZ 

 تناقض های فنی و فرمول بندی مسئله 

39 پارامترمهندسی و 40 اصل ابداعی

 رفع تضاد ها و ماتریس تضاد تکنیکی 
مدرس اصول و فنون مذاکره

 کارکرد سودمند(UF) و کارکرد زیانبار(HF) در مسائل و تجزیه و تحلیل شیی اثر 

مثالهای واقعی از اجرا و کاربرد TRIZ در حل مسائل مهندسی


  مدرس TRIZ استاد TRIZ  آموزش TRIZ  تدریس TRIZ  کلاس TRIZ 

مدرس تریز استاد تریز تدریس تریز کلاس تریز  دوره تریز 

مدرس فروشندگی سخنران فروشندگی استاد فروشندگی تدریس فروشندگی معلم فروشندگی

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

 بهزاد حسین عباسی


استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir



بهزاد حسین عباسی مدرس تریز 

09121724677
  • مدرس بازاریابی مدرس فروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی