مدرس بازاریابی استاد بازاریابی سخنران بازاریابی معلم بازاریابی تدریس بازاریابی آموزش بازاریابی مدرس بازاریابی استاد بازاریابی سخنران بازاریابی معلم بازاریابی تدریس بازاریابی آموزش بازاریابی

سخنران بازاریابی معلم بازاریابی تدریس بازاریابی آموزش بازاریابی مدرس بازاریابی

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران بازاریابی بهزاد حسین عباسی
مدرس مارکتینگ استاد مارکتینگ تدریس مارکتینگ سخنران مارکتینگ بهزاد حسین عباسی
تدریس بازاریابی تدریس مارکتینگ معلم مارکتینگ معلم بازاریابی
آموزش مارکتینگ آموزش بازارایابی

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس بازاریابی استاد بازاریابی سخنران بازاریابی تدریس بازرایابی

استاد مارکتینگ  مدرس مارکتینگ  سخنران مارکتینگ تدریس مارکتینگ
مدرس مارکتینگ استاد مارکتینگ

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی آموزش بازاریابی

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی آموزش بازاریابی

آموزش مارکتینگ آموزش بازاریابی

آموزش مارکتینگ آموزش بازاریابی

مدرس بازاریابی مدرس مارکتینگ

مدرس بازاریابی مدرس مارکتینگ

مشاوره مارکتینگ مشاوره مارکتینگ

داستان محتوا – ظهور بازاریابی جدید

 

  مشاوره مارکتینگ مشاوره مارکتینگ

سخنران مارکتینگ

از زمانی که افراد غارنشین برای فروش چوب شروع به نوشتن بر روی دیوار غارها کردند، محتوا در حال تغییر شیوه انجام تجارت و مدیریت کسب‌وکارها به شکلی اساسی بوده است. اما امروزه بیش از هر دوره دیگری محتوا در حال تأثیرگذاری و ایجاد تغییر در رویکرد بازاریابی سنتی است. چرا؟ چون مشتریان کنترل کامل هر آنچه تمایل به ایجاد ارتباط با آن دارند، در اختیار گرفته‌اند. در حدود بیست‌وپنج سال پیش برندها بزرگ پیام‌های انتقالی را از طریق تبلیغات در کنترل داشتند و شرکت‌های مالک رسانه‌های بزرگ نیز به کنترل امواج انتقالی از طریق هوا و حتی کارخانه‌های چاپ می‌پرداختند.

 

فناوری بازی را تغییر داده است. مصرف‌کنندگان به‌راحتی قادر به نادیده گرفتن محتوای نامربوط و تبلیغات هستند. بنابراین برندها برای عبور از این صد و شکستن حجم پیام‌های ارسالی به سمت آن‌ها نیاز به بازگو کردن داستان‌های قابل‌توجه و چشم‌گیری هستند که ارزش گوش کردن داشته باشند . . . و در این اثنا آن‌ها خود در حال تبدیل‌شدن به رسانه هستند.

 


  مدرس بازاریابی سخنران بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازرایابی معلم بازاریابی

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir


 

داستان محتوا : ظهور بازاریابی جدید، عنوان یک فیلم مستند است که توسط موسسه بازاریابی محتوایی تهیه و تولیدشده است و درواقع اولین فیلم جامع از نوع خودش برای این صنعت است. فیلم داستان محتوا به بررسی و کاوش در رابطه با تکامل بازاریابی محتوا از منظر برندهای بزرگ و مطرح جهان از قبیل رِد بول، کرافت و ماریوت و شخصیت‌های تأثیرگذاری از قبیل جو پولیزی، اَن هندلی، اسکات استراتن، جِی بائر و دیگر افرادی از این صنعت می‌پردازد. با نشان دادن و پرداختن به موارد عینی مطالعاتی از پیشگامان این حوزه تا نوآوران امروزی در حوزه بازاریابی، شما به‌خوبی درک می‌کنید که این شکل از بازاریابی از ابتدا تاکنون به چه صورتی تغییر کرده است و به تغییر دادن کسب‌وکارها و رسانه‌ها تا ابد ادامه می‌دهد.

 

برخی نظرات بزرگان این عرصه:

“فیلم مستند داستان محتوا فیلم خوب و پرمحتوایی برای هر بازاریاب محتوایی است، خواه یک بازاریاب محتوایی کارکشته و باتجربه باشد یا به‌تازگی وارد این عرصه شده باشد. این فیلم دقیقانشان می‌دهد که بازاریابی محتوایی یک مفهوم جدید و نوآورانه نیست، بلکه یک شیوه و رویکرد تمرین شده و اثبات‌شده است که خصوصاً زمانی که باهدف خدمت‌رسانی به مشتری اجرا شود، با موفقیت بسیار زیادی روبرو می‌شود. البته من ترجیح می‌دادم به داستان عشقی موجود بین جو پولیزی و رابرت رز بیش از این پرداخت می‌شد، امام حدس می زنم که این موضوع برای پرداختن در قسمت بعدی از فیلم گذاشته باشند.”

جفری ک. روهرز

مدیر ارشد بازاریابی در مجموعه یکست

 

آن دسته از بازاریابانی که در حال سعی و تلاش – احتمالاً ناموفقت آمیز – برای ایجاد فرهنگی در رابطه با محتوا در سازمان خودشان هستند، باید تصمیم‌گیرندگان خودشان را به‌اجبار بر روی یک صندلی ببندند و آن‌ها را مجبور به تماشای این فیلم مستندنمایند. این فیلم از شدت ترس آن‌ها در مورد معنای احتمالی “بازاریابی محتوایی” می‌کاهد و این ترس را با یک مفهوم بصری از توانایی و قدرت محتوا در صورت اجرا صحیح و هدفمند آن جایگزین می‌سازد. علاوه بر ایده نرم و البته مبهم داستان‌گویی، این بیش از هر چیز به چیزی می‌پردازد که از بالاترین میزان اهمیت برای مدیران ارشد سازمان برخوردار است: تمایز کامل و واقعی که می‌تواند منجر به فروش و همچنین رابطه دوجانبه و ادامه‌دار بین مخاطب و برند شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی