مدرس بازاریابی استاد بازاریابی سخنران بازاریابی معلم بازاریابی تدریس بازاریابی آموزش بازاریابی مدرس بازاریابی استاد بازاریابی سخنران بازاریابی معلم بازاریابی تدریس بازاریابی آموزش بازاریابی

سخنران بازاریابی معلم بازاریابی تدریس بازاریابی آموزش بازاریابی مدرس بازاریابی

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران بازاریابی بهزاد حسین عباسی
مدرس مارکتینگ استاد مارکتینگ تدریس مارکتینگ سخنران مارکتینگ بهزاد حسین عباسی
تدریس بازاریابی تدریس مارکتینگ معلم مارکتینگ معلم بازاریابی
آموزش مارکتینگ آموزش بازارایابی

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس بازاریابی استاد بازاریابی سخنران بازاریابی تدریس بازرایابی

استاد مارکتینگ  مدرس مارکتینگ  سخنران مارکتینگ تدریس مارکتینگ
مدرس مارکتینگ استاد مارکتینگ

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی آموزش بازاریابی

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی آموزش بازاریابی

آموزش مارکتینگ آموزش بازاریابی

آموزش مارکتینگ آموزش بازاریابی

مدرس بازاریابی مدرس مارکتینگ

مدرس بازاریابی مدرس مارکتینگ

آموزش بازاریابی سخنران بازرایابی آموزشگاه بازاریابی

تفاوت بین بازاریابی سنتی با بازاریابی اینترنتی
آموزش بازاریابی سخنران بازرایابی آموزشگاه بازاریابی

سخنران مارکتینگ

  مدرس بازاریابی سخنران بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازرایابی معلم بازاریابی

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

behzadabbasi.ir



تمامی کسب‌وکارها باید به‌منظور جذب مشتریان استراتژی‌هایی را ر عرصه بازاریابی خود به اجرا بگذارند، تصویری از برند خود ایجاد کرده و به مخاطبین معرفی کنند و در بازار هدف خود از یک مزیت رقابتی نسبت به بقیه برخوردار باشند. ابزارهای بازاریابی شامل طیف وسیعی از رسانه‌های سنتی از قبیل چاپی، بیلبورد و پخش تبلیغات در رسانه‌های نمایشی تا گزینه‌های “های تک” از قبیل گزینه‌های وب محور، اینتراکتیو و استراتژی‌های بازاریابی با ایمیل می‌شود. رویکردی که بهترین نتیجه را برای کسب‌وکار شما به ارمغان می‌آورد، بستگی به بودجه و مخاطب هدف شما دارد.

 

هزینه

یکی از بارزترین تفاوت‌های موجود بین بازاریابی سنتی و بازاریابی اینترنتی شیوه قیمت‌گذاری‌های آنها است. به‌طور سنتی، به‌طور سنتی، تبلیغات چاپی در روزنامه‌ها مجلات ، بیلبوردهای کنار خیابان و زمان کوتاه و مختصر اختصاص داده ‌شده به تبلیغات در رادیو و تلویزیون هر یک دارای قیمتی هستند که منعکس‌ کننده کیفیت و نوع بازار هدفی است که با آن در ارتباط می‌باشد. برعکس ابزار تبلیغاتی چاپی که برای بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از قبیل انواع بروشور، اعلان‌ها، تراکت‌های فروش و کارت‌های ویزیت هر یک دارای قیمتی هستند که این قیمت تابع کیفیت کاغذ، طراحی و چاپ آن است. بسترهای بازاریابی اینترنتی نیز با وجود اینکه انواع متنوع و حتی رایگانی از آنها موجود هستند، هر یک در عمل قیمتی دارند. کمپین‌های بازاریابی اینترنتی و همچنین ارسال خبرنامه، وبلاگ‌های تجاری، صفحات فیسبوک و حتی سایت‌های اینترنتی در ابتدا بدون هزینه و رایگان یا در برخی موارد با هزینه‌ای اندک شروع می‌شوند که باعث می‌شود به‌عنوان جایگزینی ماندگار برای بازاریابی سنتی در نظر گرفته شوند، خصوصاً برای کسب‌وکارهای کوچکی که از بودجه‌های بازاریابی اندکی برخوردار هستند.

 
p31-1024x864

 

فوریت

تکنیک‌های چاپی و نمایشی بازاریابی برای تبدیل ‌شدن از ایده به محصول نهایی و عرضه آن به مخاطب نیاز به زمان قابل توجهی دارند. پیش‌نویسی از آنها باید مورد تائید قرار بگیرد، نسخه آزمایشی از آنها مورد بازبینی قرارگرفته و تغییرات لازم اجرا شود و سپس زمان موردنیاز برای نمایش آنها تعیین ‌شده و نهایی شوند. حتی زمانی که پیام موردنظر آماده و نهایی شد، تمامی محتوا و پیام موردنظر در یک بازه زمانی به دست تمامی مخاطبین هدف موردنظر نمی‌رسد و مثلاً محتوای بازاریابی که از طریق پست باید در اختیار مخاطب قرار بگیرد، برای این منظور نیاز به چندین روز زمان دارد. از طرف دیگر در بازاریابی اینترنتی این موارد همگی بصورت فوری یا آنی انجام می‌پذیرند. در حالیکه شما همچنان نیاز به زمان و تفکر برای طراحی و تولید محتوای مصرفی در این نوع از بازاریابی دارید، اما کمپین بازاریابی تنها یا یک کلیک موس کامپیوتر قابل آغاز شدن می‌باشند.

 

پیگیری

پیگیری کردن فعالیت‌ها در بازاریابی اینترنتی بسیار ساده است. نرم‌افزارهای بازاریابی ایمیلی می‌توانند تعداد نفراتی که یک پیام را مشاهده می‌کنند مورد شمارش قرار دهند و در رابطه با فروش‌های آنلاین تعداد تبلیغات نمایش داده ‌شده که منجر به خرید شده‌اند را دنبال کنند. اما در تبلیغات سنتی دنبال کردن و پیگیری چنین اطلاعاتی به‌مراتب سخت‌تر است، مگر اینکه آن بازاریاب مربوطه از گروه‌های کانونی و پرسشنامه‌هایی برای اندازه‌گیری میزان عملکرد هر یک از آنها در ایجاد مشتریان بالقوه استفاده نماید.

 

مخاطب

بازاریابی سنتی ممکن است در دستیابی و رسیدن به جمعیت هدفی که از اینترنت به‌طور مرتبط استفاده نمی‌کنند یا کسب‌وکار خود را از روش‌های اینترنتی اداره نمی‌کنند بسیار موفق‌تر باشند. به‌ عنوان ‌مثال رساندن پیام به یک شهروند میان‌سال که ترجیح می‌دهد اخبار روزانه مصرفی خودش را از طریق روزنامه‌ها به دست بیاورد، از طریق تبلیغات چاپی بسیار ساده‌تر است؛ در حالیکه رساندن پیام به یک بچه جوان که به‌طور مرتب برنامه‌ها و کارتون‌های بعدازظهر را تماشا می‌کند از طریق تبلیغات تلویزیونی بسیار ساده‌تر است. از طرف دیگر دسترسی پیدا کردن به آن دسته از افرادی که سرانگشتان آنها هرگز از محصولات فن‌آوری دور نمی‌ماند، از طریق کمپین بازاریابی اینترنتی و موبایلی بسیار آسان‌تر است، خصوصاً نوجوانان و جوانان متولد سالهای نزدیک به هزاره و بعد از آن.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی