مدرس بازاریابی محیطی استاد بازاریابی محیطی
بازاریابی محیطی
مدرس بازاریابی محیطی استاد بازاریابی محیطی
حقیقت درناک آن است که اینترنت برای اکثر شرکتها به یک وسیله یاسآور تبدیل شده است و عمده دلیل آن این است که مدل تجارت از طریق اینترنت، یعنی جایگاه وب مقصد، با نیازهای آن شرکتها یا مشتریانشان مطابقت ندارد. بیشتر تولیدکنندههای کالاهای مصرفی، ارزش کافی یا اطلاعات پویایی برای ترغیب مشتریان خود به مراجعات مکرر و برملا نمودن اطلاعات تفصیلی، به نحوی که بتواند این جایگاهها را سودآور نماید، ارایه نمینمایند.
در این مقاله، دیوید کنی و جان مارشال پیشنهاد میکنند که شرکتها از این عقیده که یک جایگاه وب با یک راهبرد اینترنتی برابری مینماید، دست بردارند و به جای تلاش برای ایجاد مقصدهایی ایستگاههایی جهت مراجعه مردم، بهتر است از توان و در دسترسبودن اینترنت جهت ارایه پیامها و اطلاعات مورد نیاز مشتریانشان استفاده نمایند. شرکتها باید به آن چیزی تبدیل شوند که نویسندگان آن را بازاریاب محیطی مینامند.
بنا به گفته نویسندگان، توزیع اطلاعات مرتبط با مصرفکنندگان به شکلی کاملاً زمانبندی شده، با گسترش امکان دسترسی از کامپیوترهای شخصی به مراکز خرید، فروشگاههای عمدهفروشی، فرودگاهها، ایستگاههای اتوبوس و حتی خودروها، شکلی عملی و معقول به خود خواهد گرفت. نویسندگان توضیح میدهند که چگونه اینترنت فارغ از مکان، از بین رفتن جایگاه وب مقصد را تسریع کرده و فرصتهای بیشماری را جهت دستیابی به مشتریان از طریق واسطههای متحرک بازاریابی، نظیر کارتهای هوشمند، کیفهای الکترونیکی و پویشگرهای خطنماد ایجاد مینمایند.
برای مشاوره با ما تماس بگیرید
مدرس بازاریابی سخنران بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازرایابی معلم بازاریابی
بهزاد حسین عباسی
مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن
معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن
استاد اصول و فنون مذاکره زبان بدن
سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مدرس بازاریابی
معلم بازاریابی
مدرس برند
مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن
مدرس مدیریت ارتباط با مشتری
هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی
مدیر برنامه ها جواد حسنی
09372202257
9197685104
شرکتهایی که بر پیچیدگیهای اینترنت فارغ از مکان تسلط مییابند، مزایای بیشماری کسب میکنند. از جمله: صمیمیت بیشتر با مشتریان و هدفگیری بخشهای خاص بازار به نحو موثر. نویسندگان اینطور نتیجهگیری میکنند که شرکتهایی که این مهارت را کسب نمیکنند، به عنوان مزاحم از صحنه حذف خواهند شد. آنان طرقی را پیشنهاد میکنند که طی آن به عنوان میهمانی عزیز در زندگی مشتریان وارد شوند و نه به عنوان مزاحمین ناخوانده.