مدرس بازاریابی استاد بازاریابی سخنران بازاریابی معلم بازاریابی تدریس بازاریابی آموزش بازاریابی مدرس بازاریابی استاد بازاریابی سخنران بازاریابی معلم بازاریابی تدریس بازاریابی آموزش بازاریابی

سخنران بازاریابی معلم بازاریابی تدریس بازاریابی آموزش بازاریابی مدرس بازاریابی

بهزاد حسین عباسی مدرس مدیریت استاد مدیریتی سخنران مدیریت آموزش مدیریت در سازمان شما
 

  بهزاد حسین عباسی استاد مدیریت مدرس مدیریت       مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت   

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازاریابی سخنران بازاریابی بهزاد حسین عباسی
مدرس مارکتینگ استاد مارکتینگ تدریس مارکتینگ سخنران مارکتینگ بهزاد حسین عباسی
تدریس بازاریابی تدریس مارکتینگ معلم مارکتینگ معلم بازاریابی
آموزش مارکتینگ آموزش بازارایابی

استاد بهزاد حسین عباسی مدرس بازاریابی استاد بازاریابی سخنران بازاریابی تدریس بازرایابی

استاد مارکتینگ  مدرس مارکتینگ  سخنران مارکتینگ تدریس مارکتینگ
مدرس مارکتینگ استاد مارکتینگ

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی آموزش بازاریابی

مدرس بازاریابی استاد بازاریابی آموزش بازاریابی

آموزش مارکتینگ آموزش بازاریابی

آموزش مارکتینگ آموزش بازاریابی

مدرس بازاریابی مدرس مارکتینگ

مدرس بازاریابی مدرس مارکتینگ

مدرس بازاریابی محیطی استاد بازاریابی محیطی

بازاریابی محیطی


مدرس بازاریابی محیطی استاد بازاریابی محیطی

مدرس بازاریابی محیطی

حقیقت درناک آن است که اینترنت برای اکثر شرکتها به یک وسیله یاس‌آور تبدیل شده است و عمده دلیل آن این است که مدل تجارت از طریق اینترنت، یعنی جایگاه وب مقصد، با نیازهای آن شرکتها یا مشتریانشان مطابقت ندارد. بیشتر تولیدکننده‌های کالاهای مصرفی، ارزش کافی یا اطلاعات پویایی برای ترغیب مشتریان خود به مراجعات مکرر و برملا نمودن اطلاعات تفصیلی، به نحوی که بتواند این جایگاه‌ها را سودآور نماید، ارایه نمی‌نمایند.


در این مقاله، دیوید کنی و جان مارشال پیشنهاد می‌کنند که شرکت‌ها از این عقیده که یک جایگاه وب با یک راهبرد اینترنتی برابری می‌نماید، دست بردارند و به جای تلاش برای ایجاد مقصدهایی ایستگاه‌هایی جهت مراجعه مردم، بهتر است از توان و در دسترس‌بودن اینترنت جهت ارایه پیام‌ها و اطلاعات مورد نیاز مشتریانشان استفاده نمایند. شرکتها باید به آن چیزی تبدیل شوند که نویسندگان آن را بازاریاب محیطی می‌نامند.


بنا به گفته نویسندگان، توزیع اطلاعات مرتبط با مصرف‌کنندگان به شکلی کاملاً زمانبندی شده، با گسترش امکان دسترسی از کامپیوترهای شخصی به مراکز خرید، فروشگاه‌های عمده‌فروشی، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و حتی خودروها، شکلی عملی و معقول به خود خواهد گرفت. نویسندگان توضیح می‌دهند که چگونه اینترنت فارغ از مکان، از بین رفتن جایگاه وب مقصد را تسریع کرده و فرصت‌های بیشماری را جهت دستیابی به مشتریان از طریق واسطه‌های متحرک بازاریابی، نظیر کارتهای هوشمند، کیفهای الکترونیکی و پویش‌گرهای خط‌نماد ایجاد می‌نمایند.

 برای مشاوره با ما تماس بگیرید

  مدرس بازاریابی سخنران بازاریابی استاد بازاریابی تدریس بازرایابی معلم بازاریابی

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران  اصول  و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


مدیر برنامه ها جواد حسنی

09372202257 

9197685104

شرکت‌هایی که بر پیچیدگی‌های اینترنت فارغ از مکان تسلط می‌یابند، مزایای بی‌شماری کسب می‌کنند. از جمله: صمیمیت بیشتر با مشتریان و هدف‌گیری بخشهای خاص بازار به نحو موثر. نویسندگان اینطور نتیجه‌گیری می‌کنند که شرکت‌هایی که این مهارت را کسب نمی‌کنند، به عنوان مزاحم از صحنه‌ حذف خواهند شد. آنان طرقی را پیشنهاد می‌کنند که طی آن به عنوان میهمانی عزیز در زندگی مشتریان وارد شوند و نه به عنوان مزاحمین ناخوانده.


  • مدرس بازاریابی مدرس فروش

استاد بازاریابی محیطی

مدرس بازاریابی محیطی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی